dc.contributor.author | Медвідь, Анжела | |
dc.contributor.author | Медвідь, Микита | |
dc.contributor.author | Хрипко, Інна | |
dc.date.accessioned | 2023-12-05T11:48:35Z | |
dc.date.available | 2023-12-05T11:48:35Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Медвідь АМ, Медвідь М, Хрипко ІВ. Вплив сучасних електронних пристроїв та застосунків на мотивацію студентів до активного дозвілля. Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. 2023 Березень 28; 39: 53-58 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2078–3396 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8579 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження – вивчення впливу мобільних, інтерактивних, електронних та інших прист-роїв на мотивацію до занять фізичним навантаженням у студентів. Для вирішення мети дослідження застосовували теоретичний аналіз науково-методичної літератури, соціологічні методи дослідження, методи математичної статистики. У дослідженні прийняли участь 30 студентів 2-4 курсів різних закладів вищої освіти. Для вивчення проблеми дослідження було проведено опитування та анкетування студентів Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича віком 18-21 року, що використовують мобільні пристрої у повсякденній практиці. Результати: під час дослідження було визначено захоплення в дозвiллi студентів різних років навчання шляхом ранжування. Визначено, що всі респонденти використовують електронні пристрої в повсякденні. Однак, трохи більше половини використовують застосунки щодо моніторингу складових рівня здоров’я. Висновки. Під час студент-ського дозвілля респондентами у пріоритеті є переваги спілкування з друзями, прослуховування музики. Заняття руховою активністю та спортом не є першочерговими, однак, використання гаджетів та спеціальних застосунків, буде слугувати для них хорошою мотивацією до систематичних занять фізич-ними вправами. Результати дослідження виявили очевидний інтерес та обізнаність студентів щодо можливого позитивного впливу впровадження інформаційно-комунікаційних технологій із застосуван-ням мобільних пристроїв у процес занять з фізичного виховання в освітніх закладах вищої освіти. Отримані дані підтверджують необхідність інтеграції інтерактивних способів як елемента складової яка спрямована на формування звички та посилення мотивації до ведення здорового життя не лише у межах навчального закладу, а й поза його межами. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Прикарпатського університету | uk_UA |
dc.subject | мотивація, дозвілля, студенти, рухова активність | uk_UA |
dc.title | ВПЛИВ СУЧАСНИХ ЕЛЕКТРОННИХ ПРИСТРОЇВ ТА ЗАСТОСУНКІВ НА МОТИВАЦІЮ СТУДЕНТІВ ДО АКТИВНОГО ДОЗВІЛЛЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |