Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМедвідь, Анжела
dc.contributor.authorМедвідь, Микита
dc.contributor.authorХрипко, Інна
dc.date.accessioned2023-12-05T11:48:35Z
dc.date.available2023-12-05T11:48:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationМедвідь АМ, Медвідь М, Хрипко ІВ. Вплив сучасних електронних пристроїв та застосунків на мотивацію студентів до активного дозвілля. Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. 2023 Березень 28; 39: 53-58uk_UA
dc.identifier.issn2078–3396
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8579
dc.description.abstractМета дослідження – вивчення впливу мобільних, інтерактивних, електронних та інших прист-роїв на мотивацію до занять фізичним навантаженням у студентів. Для вирішення мети дослідження застосовували теоретичний аналіз науково-методичної літератури, соціологічні методи дослідження, методи математичної статистики. У дослідженні прийняли участь 30 студентів 2-4 курсів різних закладів вищої освіти. Для вивчення проблеми дослідження було проведено опитування та анкетування студентів Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича віком 18-21 року, що використовують мобільні пристрої у повсякденній практиці. Результати: під час дослідження було визначено захоплення в дозвiллi студентів різних років навчання шляхом ранжування. Визначено, що всі респонденти використовують електронні пристрої в повсякденні. Однак, трохи більше половини використовують застосунки щодо моніторингу складових рівня здоров’я. Висновки. Під час студент-ського дозвілля респондентами у пріоритеті є переваги спілкування з друзями, прослуховування музики. Заняття руховою активністю та спортом не є першочерговими, однак, використання гаджетів та спеціальних застосунків, буде слугувати для них хорошою мотивацією до систематичних занять фізич-ними вправами. Результати дослідження виявили очевидний інтерес та обізнаність студентів щодо можливого позитивного впливу впровадження інформаційно-комунікаційних технологій із застосуван-ням мобільних пристроїв у процес занять з фізичного виховання в освітніх закладах вищої освіти. Отримані дані підтверджують необхідність інтеграції інтерактивних способів як елемента складової яка спрямована на формування звички та посилення мотивації до ведення здорового життя не лише у межах навчального закладу, а й поза його межами.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник Прикарпатського університетуuk_UA
dc.subjectмотивація, дозвілля, студенти, рухова активністьuk_UA
dc.titleВПЛИВ СУЧАСНИХ ЕЛЕКТРОННИХ ПРИСТРОЇВ ТА ЗАСТОСУНКІВ НА МОТИВАЦІЮ СТУДЕНТІВ ДО АКТИВНОГО ДОЗВІЛЛЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу