Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДарійчук, Сергій
dc.contributor.authorМолдован, Андрій
dc.contributor.authorСтасюк, Вадим
dc.contributor.authorПетров, Андрій
dc.date.accessioned2023-12-05T12:23:37Z
dc.date.available2023-12-05T12:23:37Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationДарійчук СВ, Молдован АД, Стасюк ВА, Петров АО. Особливості впливу структури змагальної діяль-ності на технічну підготовку юних футболістів. Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. 2023 Березень 29; 40: 22-28uk_UA
dc.identifier.issn2078–3396
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8584
dc.description.abstractВ статті С. Дарійчук, А. Молдован, В. Стасюк, А. Петров “Особливості впливу структури зма-гальної діяльності на технічну підготовку юних футболістів” розглянуто специфіку технічної підготов-ки спортсменів віком 8-10 років в контексті майбутньої змагальної діяльності. Виокремлено методи дослідження та описано його організацію. Надано рекомендації щодо використання нових методичних підходів до побудови багаторічної підготовки юних футболістів. Так, необхідно починати навчання не ударів ногою по нерухомому м’ячу, а з ведення і обведення. На думку авторів варто перерозподілити го-дини, що відводяться на технічну підготовку згідно даних про структуру змагальної діяльності. Впрова-джений і експериментально обґрунтований перерозподіл годин повинен підвищити рівень технічній підготовленості юних футболістів, особливо на початкових етапах підготовки. Виокремлюється по-треба у навчанні техніці футболу за допомогою “зв’язок, основою яких різновиди ведення, як база успіш-ного виконання основних ігрових дій. Засновуючись на аналізі навчальних програм для ДЮСШ, трену-вальної і змагальної діяльності, а також результатів серії експериментів, автори дійшли висновку, що методичний підхід по вдосконаленню технічної майстерності не сприяє в належній мірі підвищенню ефективності даного виду підготовки юних футболістів. Зміни у навчальному матеріалі можуть бути досягнуті за рахунок перерозподілу об’єму засобів шляхом збільшення в практичних заняттях вправ, що припускають цілеспрямоване вдосконалення техніки володіння м’ячем в умовах швидкісних пересувань. При цьому в групах початкової підготовки повинен бути переглянутий принцип послідовності навчання техніці футболу, тобто необхідне починати з навчання таким елементам, як ведення м’яча ногою в різних варіаціях, обігравання суперників за допомогою обведення, тобто відповідно з отриманими даними про структуру змагальної діяльності.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник Прикарпатського університетуuk_UA
dc.subjectволодіння м’ячем, змагальна діяльність, пересування, структура, технічні дії, футболuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ СТРУКТУРИ ЗМАГАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТЕХНІЧНУ ПІДГОТОВКУ ЮНИХ ФУТБОЛІСТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу