Show simple item record

dc.contributor.authorПалагнюк, Тарас
dc.contributor.authorКіверник, Олександр
dc.contributor.authorГоловачук, Валентина
dc.date.accessioned2023-12-06T07:38:04Z
dc.date.available2023-12-06T07:38:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationТарас Палагнюк, Олександр Ківерник, Валентина Головачук. Формування у студентів ціннісного ставлення до власного здоров’я засобами фізичної культури. Scientific journal «PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVE». ISSUE 1, 2023. С. 61-66.uk_UA
dc.identifier.issn2786-6645
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8614
dc.description.abstractУ статті основну увагу зосереджено на проблемі впливу ціннісного ставлення студентської молоді до власного здоров’я та виховання внутрішньої мотивації, а особливо у формуванні високого рівня культури здоров’я. Наголошено на створенні позитивного освітнього середовища, що впливає на формування ціннісного ставлення студентів факультетів фізичного виховання до культури здоров’я Протягом останнього десятиріччя в Україні склалася тривожна ситуація: різко погіршилися здоров’я та фізична підготовленість студентської молоді. Це насамперед пов’язано з кризою в національній системі фізичного виховання населення, яка не відповідає сучасним вимогам і міжнародним стандартам фізичної підготовленості людини. Основними причинами кризи є знецінення соціального престижу здоров’я, фізичної культури та спорту, відставання від сучасних вимог усіх ланок підготовки й перепідготовки фізкультурних кадрів. Стратегічною метою фізичного виховання студентської молоді повинно бути формування в неї фізичного, морального та психічного здоров’я, усвідомленої потреби у фізичному вдосконаленні, розвитку інтересу й звички до самостійних занять фізичною культурою та спортом, набуття знань і вмінь здорового способу життя. Одна з головних особливостей людини – активне ставлення до навколишнього світу, причому форми виявлення цієї активності дуже різноманітні. Це широкий спектр дій, учинків особистості. Спільною основою, що об’єднує всі види активного ставлення індивідуума до реальної діяльності, є те, що дії людини виникають не спонтанно. Це складний соціальний, психофізіологічний процес, який має конкретну основу. Формуючою та спрямовуючою основою будь-якої активності виступає мотив, що спонукає до дії, вчинку. Зміни рухової активності студентів можуть відбуватися під впливом різних факторів, які підвищують або знижують ефективність навчального процесу, ставлення молоді до фізичної культури. Один з основних таких факторів – нестача вільного часу. З’ясовано, що для зміни усвідомленого ціннісного ставлення студентів до культури здоров’я потрібна цілеспрямована мотивація та відповідне освітнє середовище.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичне вихованняuk_UA
dc.subjectкультура здоров’яuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі фізичної культуриuk_UA
dc.subjectціннісне ставленняuk_UA
dc.subjectвнутрішня мотиваціяuk_UA
dc.subjectпринцип ціннісної орієнтації студентівuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.titleФормування у студентів ціннісного ставлення до власного здоров’я засобами фізичної культуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record