Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorKozhokar, Maryna
dc.contributor.authorКоролянчук, Андрій
dc.contributor.authorХавруняк, Ігор
dc.date.accessioned2023-12-06T08:20:53Z
dc.date.available2023-12-06T08:20:53Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationМарина Кожокар, Андрій Королянчук, Ігор Хавруняк. Формування у студентської молоді ціннісного ставлення до здоров’я засобами фізичної культури. Scientific journal «PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVE». ISSUE 3-4, 2022. С. 47-51.uk_UA
dc.identifier.issn2786-6645
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8620
dc.description.abstractУ процесі формування всебічно розвинутої особистості фізичному вихованню відводиться одна із провідних ролей. Однак, серед науковців все більше поширюється думка, що існуюча система фізичного виховання не може повною мірою задовольнити потреби суспільства щодо підготовки фахівців із високим рівнем адаптації до вимог сучасної життєдіяльності, готовності повноцінно виконувати професійні вимоги. Це відображається у значному погіршенні рівня фізичної підготовленості (РФП) та функціонального стану організму студентської молоді. Ретроспективний аналіз наукової літератури свідчить про те, що для вирішення вищезазначеної проблеми фізичного виховання студентської молоді необхідні нові ефективні засоби та методи фізичного виховання, нові знання про використання фізичних і психологічних можливостей організму у даній сфері. Тому у вищих навчальних закладах необхідно створити всі необхідні умови для ефективного навчання студентів здоровому способу життя засобами фізичної культури та формування позитивного ставлення до власного здоров’я, забезпечення рухової активності, прищеплення любові до занять фізичними вправами, створення умов для того, щоб фізичне навантаження, здоровий спосіб життя стали основою подальшої життєдіяльності та сформували загальну і професійну культуру особистості сучасного фахівця з вищою освітою. Слід наголосити на особливість складових здорового способу життя, зокрема харчування, вміння правильно визначити свій харчовий раціон, обрати корисні продукти та адекватні способи їх приготування, збалансувати їжу і дотримуватись режиму харчування. Розглянуто напрямки мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до фізичної культури, здорового способу життя, фізичного самовдосконалення, потреби в регулярних заняттях фізичною культурою та спортом. Саме тому на систему освіти й, особливо, вищі навчальні заклади, як на установи, що забезпечують соціальний розвиток особистості, крім спеціальних завдань, покладене завдання збереження фізичного, психічного і морального здоров’я студентів.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичне вихованняuk_UA
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectспорuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.subjectпедагогічний процесuk_UA
dc.subjectнавантаженняuk_UA
dc.subjectрежимuk_UA
dc.titleФормування у студентської молоді ціннісного ставлення до здоров’я засобами фізичної культуриuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу