Показати скорочений опис матеріалу
Сім базових психолого-педагогічних законів ефективного професійного розвитку вчителя
dc.contributor.author | Byrka, Marian | |
dc.date.accessioned | 2023-12-23T16:47:45Z | |
dc.date.available | 2023-12-23T16:47:45Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Бирка М.Ф. Сім базових психолого-педагогічних законів ефективного професійного розвитку вчителя. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2019. Вип. 174. С. 32-36. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8763 | |
dc.description.abstract | У статті уточнено сутність поняття «професійний розвиток», окреслено його мету та завдання у системі післядипломної педагогічної освіти. Виділено сім законів ефективного професійного розвитку вчителя, які визначено емпіричним шляхом. Запропоновано практичні поради щодо їх реалізації в професійній діяльності вчителя. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | вчителі, професійний розвиток, концептуальні засади, закони розвитку, підвищення ефективності | uk_UA |
dc.title | Сім базових психолого-педагогічних законів ефективного професійного розвитку вчителя | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету