Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorByrka, Marian
dc.date.accessioned2023-12-23T16:47:45Z
dc.date.available2023-12-23T16:47:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationБирка М.Ф. Сім базових психолого-педагогічних законів ефективного професійного розвитку вчителя. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2019. Вип. 174. С. 32-36.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8763
dc.description.abstractУ статті уточнено сутність поняття «професійний розвиток», окреслено його мету та завдання у системі післядипломної педагогічної освіти. Виділено сім законів ефективного професійного розвитку вчителя, які визначено емпіричним шляхом. Запропоновано практичні поради щодо їх реалізації в професійній діяльності вчителя.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвчителі, професійний розвиток, концептуальні засади, закони розвитку, підвищення ефективностіuk_UA
dc.titleСім базових психолого-педагогічних законів ефективного професійного розвитку вчителяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу