Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГригоришина, Тетяна Борисівна
dc.contributor.authorКачур, Ольга Ігорівна
dc.date.accessioned2021-09-29T08:10:03Z
dc.date.available2021-09-29T08:10:03Z
dc.date.issued2018-03
dc.identifier.other796.325.012.2
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/885
dc.description.abstractУ статті узагальнено й систематизовано базові принципи, методи й методичні прийоми розвитку координаційних здібностей волейболістів на етапі початкової спортивної підготовки. Розкрито основні положення планування тренувального процесу координаційного спрямування. Обґрунтовано експериментальну методику розвитку координаційних здібностей та визначено орієнтовне співвідношення парціальних обсягів за видами координаційної підготовки юних волейболістів. Запропоновано збільшення до 30% тренувального часу цілеспрямованого педагогічного впливу на розвиток координаційних здібностей в процесі початкової спортивної підготовки волейболістів.uk_UA
dc.publisherМолодий вченийuk_UA
dc.subjectметодика, рухові здібності, координаційна підготовка, юні волейболістиuk_UA
dc.titleОБҐРУНТУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ КООРДИНАЦІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЮНИХ ВОЛЕЙБОЛІСТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу