Search
Now showing items 1-6 of 6
Тенденції розвитку сучасної вузівської бібліотеки: реалії та перспективи : колективна монографія.
(Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича., 2020)
Видання підготовлено на основі доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції за міжнародною
участю „Тенденції розвитку сучасної вузівської бібліотеки: реалії та перспективи” з нагоди 165-річчя з дня ...
Марія Никирса : бібліографічний покажчик.
(Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича., 2020)
Бібліографічний покажчик містить інформацію про книги, статті, переклади, радіо- та телеефіри дослідниці історії міста Чернівців, архівіста, краєзнавця, громадського діяча Марії Дмитрівни Никирси. Висвітлено основні етапи ...
Cтепан Дропан: загадкова постать в історії українського книгодрукування.
(Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича., 2021)
У науково-методичному посібнику викладені матеріали, які розповідають про книгодрукування на українських землях у ХV-ХVІ ст., діяльність власника друкарні у Львові Степана Дропана. Видання становить книгознавчий та ...
Плантени: каталог видань з фондів Наукової бібліотеки Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.
(Видавничий дім “Гельветика”, 2021)
Каталог є спробою здійснити опис колекції плантенів (книг видавництва Officina Plantiniana Крістофа Плантена, XVІ – XVІI ст.), які зберігаються у фондах НБ ЧНУ. Цей каталог має насамперед на меті реєстрацію, відзначаючи в ...
Ельзевіри : каталог видань з фондів Наукової бібліотеки Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича
(Книги – ХХІ, 2020)
Каталог є спробою здійснити опис колекції ельзевірів (видань голландської родини Ельзевірів кінця XVІ – поч. XVІІІ ст.), які зберігаються у фондах НБ ЧНУ. Цей каталог має насамперед на меті реєстрацію, відзначаючи в міру ...
Сервісна система VS системи документів
(Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича., 2020)
Сьогодні поняття сервісу означає зміну філософії обслуговування. На перший план виступає пріоритет потреб
користувачів (реальних чи потенційних), вся робота бібліотеки повинна бути спрямована на задоволення цих ...