Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДубчак, Мирослава Іванівна
dc.date.accessioned2024-02-10T22:46:33Z
dc.date.available2024-02-10T22:46:33Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9014
dc.description.abstractДипломна робота розкриває розуміння феномену перфекціонізму в психології. Проаналізоване трактування перфекціонізму різними науковцями, його ознаки та види. Зроблено висновок, що перфекціонізм – переважно негативне явище, що проявляється у прагненні людини досягти об’єктивно недосяжних цілей для підтвердження власної виключності та досконалості, поєднаному з нищівною самокритикою у випадку невдачі; тоді як здоровий перфекціонізм – це не що інше, як зорієнтованість людини на саморозвиток, самоздійснення, оптимальну реалізацію своїх найліпших здібностей, самореалізація. Проаналізували психологічно-педагогічну літературу щодо особливостей адаптації та дезадаптації студентів I-го курсу до навчального процесу, поняття мотивації та мотивації до навчання, взаємозв’язок процесів адаптації та мотивації до навчання на фоні запобігання можливому розвитку перфекціонізму. Апробували діагностичний інструментарій, який дозволив визначити наявність перфекціонізму та його вплив на мотивацію до навчання у студентів із різними особливостями адаптації. The thesis reveals the understanding of the phenomenon of perfectionism in psychology. The article analyses the interpretation of perfectionism by different scientists, its features and types. It is concluded that perfectionism is mainly a negative phenomenon that manifests itself in a person's desire to achieve objectively unattainable goals to confirm their own exclusivity and perfection, combined with devastating self-criticism in case of failure; while healthy perfectionism is nothing more than a person's focus on self-development, self realisation, optimal realisation of their best abilities, self-realisation. We analysed the psychological and pedagogical literature on the peculiarities of adaptation and maladaptation of first-year students to the educational process, the concepts of motivation and motivation to learn, the relationship between the processes of adaptation and motivation to learn against the background of preventing the possible development of perfectionism. The diagnostic toolkit was tested, which allowed to determine the presence of perfectionism and its influence on the motivation to learn in students with different adaptation characteristics.uk_UA
dc.titleОсобливості мотивації до навчання та соціально-психологічної адаптивності у студентів першого курсу з високим рівнем перфекціонізмуuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу