dc.description.abstract | Сучасне суспільство характеризується бурхливим розвитком
комп’ютерних технологій, які дають нам безліч можливостей: навчатися,
обговорювати проблеми, робити покупки, знаходити будь-яку необхідну
інформацію, знайомитися та спілкуватися з іншими. Саме тому сьогодні
Інтернет, а разом і з ним і соціальні мережі стали невід’ємною частиною
нашого повсякденного життя. Віртуальне спілкування, яке реалізується через
різні соціальні мережі, є найбільш поширеним саме серед молодого
покоління.
В процесі теоретичного аналізу розкрито актуальність проблеми
дослідження, теоретико-методологічні ракурси проблеми психологічних
особливостей віртуальної комунікативної активності в соціальних мережах
осіб пубертатного та раннього юнацького віку, експліковано теоретично епістемологічні аспекти особливостей прояву самооцінки в континуумі
динамічної системи уявлень про себе серед досліджуваних респондентів
пубертатного та раннього юнацького віку.
Реалізоване емпіричне дослідження було спрямоване на встановлення
ступеню вираженості потреби в комунікативній активності серед
досліджуваних респондентів пубертатного та раннього юнацького віку,
діагностовано ступінь розвитку комунікативних здібностей автентифіковані
рівні прояву самооцінки у досліджуваних респондентів та визначені типи
користувачів соціальних мереж та особливості патологічної пристрасті до
Інтернету у досліджуваних респондентів пубертатного та раннього
юнацького віку. | uk_UA |