Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛягу, Світлана Петрівна
dc.date.accessioned2024-02-10T23:25:20Z
dc.date.available2024-02-10T23:25:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9018
dc.description.abstractСучасне суспільство характеризується бурхливим розвитком комп’ютерних технологій, які дають нам безліч можливостей: навчатися, обговорювати проблеми, робити покупки, знаходити будь-яку необхідну інформацію, знайомитися та спілкуватися з іншими. Саме тому сьогодні Інтернет, а разом і з ним і соціальні мережі стали невід’ємною частиною нашого повсякденного життя. Віртуальне спілкування, яке реалізується через різні соціальні мережі, є найбільш поширеним саме серед молодого покоління. В процесі теоретичного аналізу розкрито актуальність проблеми дослідження, теоретико-методологічні ракурси проблеми психологічних особливостей віртуальної комунікативної активності в соціальних мережах осіб пубертатного та раннього юнацького віку, експліковано теоретично епістемологічні аспекти особливостей прояву самооцінки в континуумі динамічної системи уявлень про себе серед досліджуваних респондентів пубертатного та раннього юнацького віку. Реалізоване емпіричне дослідження було спрямоване на встановлення ступеню вираженості потреби в комунікативній активності серед досліджуваних респондентів пубертатного та раннього юнацького віку, діагностовано ступінь розвитку комунікативних здібностей автентифіковані рівні прояву самооцінки у досліджуваних респондентів та визначені типи користувачів соціальних мереж та особливості патологічної пристрасті до Інтернету у досліджуваних респондентів пубертатного та раннього юнацького віку.uk_UA
dc.titleПсихологічні особливості віртуальної комунікативної активності в соціальних мережах осіб пубертатного та раннього юнацького вікуuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу