Показати скорочений опис матеріалу
Особливості професійного вигорання вчителів з різним стажем роботи
dc.contributor.author | Перчик, Анна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-11T00:10:18Z | |
dc.date.available | 2024-02-11T00:10:18Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9035 | |
dc.description.abstract | Дослідження особливостей професійного вигорання вчителів з різним стажем роботи має великий попит в сучасному розвитку світу, факторами, які в комплексі мають вплив, можуть бути: зростаючий тиск та вимоги, які суспільство ставить перед освітніми системами та педагогічними працівниками, постійний розвиток та нові вимоги батьків, тощо. Сучасний вчительський колектив стикається з рядом складних завдань, наприклад таких як: надмірне навантаження, низька оцінка громадськості, труднощі в управлінні класом та взаємодії з різними культурними та соціальними групами учнів. Також підвищення рівня стресу, високі очікування щодо навчальних результатів, та потреба в постійній самоосвіті та адаптації до нових педагогічних підходів і постійний випуск нових технологій також впливають на психологічний стан вчителів. Дослідження в науці, саме професійного вигорання вчителів є важливим для розуміння причин та наслідків цього явища. Враховуючи відмінність в стажі роботи, можна визначити, які конкретні аспекти роботи впливають на здатність вчителя ефективно впоратися з професійним стресом та втомою. Ці дані можуть надати перевагу, в основі для розроблення програм підтримки та навчання для вчителів різних категорій, спрямованих на покращення їхнього психоемоційного стану та підвищення професійної задоволеності. | uk_UA |
dc.title | Особливості професійного вигорання вчителів з різним стажем роботи | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету