Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМензак, Тамара Миколаївна
dc.date.accessioned2024-02-11T13:09:14Z
dc.date.available2024-02-11T13:09:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9045
dc.description.abstractФеномен тривожності є механізмом порушень емоційної сфери особистості і, з одного боку, виконує деструктивну функцію, а, з іншого боку, може бути активізуючим чинником особистісного зростання. Різноманітність і семантична неоднозначність терміну «тривожність « у психологічних дослідженнях пояснюється різними його визначеннями, які, хоча взаємопов'язані, але не ідентичні. У ході теоретичного аналізу досліджуваної проблеми узагальнено наукові підходи до тривожності особистості, охарактеризовано психофізіологічні особливості старшого шкільного віку, проаналізовано чинники виникнення та особливості переживання тривожності в старшому шкільному віці. Проведене емпіричне дослідження спрямоване на вивчення особливостей прояву тривожності дівчат та хлопців старшого шкільного віку з різним типом локусу контролю. На основі отриманих результатів були розроблені практичні рекомендації старшокласникам, педагогам, батькам, а також запропонований психологічний просвітницький захід у форматі квесту, спрямовані на зниження тривожності старшокласників. The anxiety phenomenon is a mechanism of disturbances in the emotional sphere of personality and, on the one hand, has a destructive function and, on the other hand, can be an activating factor of personal growth. The diversity and semantic ambiguity of the term "anxiety" in psychological research is explained by its different definitions, which are related but not identical. In the course of the theoretical analysis of the problem under study, the author summarises the scientific approaches to personality anxiety, characterises the psychophysiological features of high school age, analyses the factors of occurrence and peculiarities of experiencing anxiety in high school age. The empirical research is aimed at studying the peculiarities of anxiety manifestation by girls and boys of high school age with different locus of control types. On the basis of the obtained results, practical recommendations for high school students, teachers, and parents were developed, and a psychological educational event in the form of a quest that is aimed at reducing of high school students anxiety was proposed.uk_UA
dc.titleОсобливості тривожності старшокласників із різними типами локусу контролюuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу