ОСОБЛИВОСТІ ПРОГРАМОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ РУМУНІЇ (2014-2020 рр.)
Переглянути
Дата
2021Автор
Ніколайчук, Ольга Петрівна
Вілігорський, Олександр Миколайович
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Згідно нормативно-правової бази Румунії та програмового забезпечення навчання в школі, сфера «Фізичне
виховання, спорт і здоров’я» охоплює 2 навчальні предмети для початкової школи ‒ «Фізичне виховання» та «Гра і
рух». Для «Гри і руху» передбачена 1 година на тиждень під керівництвом вчителів початкових класів або фахових
інструктора або вчителя. В програмі розділені специфічні компетенції і представлені приклади навчальної
діяльності. Основний зміст програми презентує перелік видів рухливих ігор і естафет, диференційований відповідно
для 3 і 4 класів. Структура шкільних програм включає наступні елементи: вступ, основні компетенції, специфічні
компетенції і приклади навчальної діяльності, основний зміст та висновки із очікуваними результатами
впровадження програм. Головні компетенції, передбачені в змісті предмету «Фізичне виховання», визначають рівень
рухової активності учня, ознайомлення його з необхідними навиками для здорового життя і гармонійного фізичного
розвитку. Головні компетенції, передбачені для учнів 3-4 класів базовані на тих, що буди передбачені в програмі для 1-
2 класів.