Show simple item record

dc.contributor.authorСопко, Ольга-Вікторія Валеріянівна
dc.date.accessioned2024-02-11T13:26:54Z
dc.date.available2024-02-11T13:26:54Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9050
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлене тим, що підлітковий період характеризується складністю та важливістю процесів розвитку, що відбуваються у цьому віці. Перехід від безтурботного дитинства до підліткового віку становить основний зміст та специфічну відмінність усіх процесів розвитку у цей період: фізичного, морального, соціального, зокрема і психологічного, де однією із проблемних сторін є феномен самотності. Феномен переживання самотності відрізняється неоднозначністю сенсу та визначення. Суть його розуміння можна звести до наступного: це психічний стан людини, що відображає переживання своєї окремості, суб'єктивної неможливості чи небажання відчувати адекватний відгук, прийняття та визнання себе іншими людьми. Переживання самотності підлітками супроводжується розвитком низки особистісних новоутворень і може перерости у негативний психічний стан, який накладає відбиток на всі почуття та переживання і може стати на заваді в особистісному розвитку. Підлітки, які гостро переживають самотність, вважають себе покинутими, забутими, нікому не потрібними. Вони усуваються від реальних контактів з оточуючими людьми, втрачають упевненість у собі, у них починають домінувати агресія, ворожість та одним із найістотніших наслідків, є поступове формування на їхній основі Інтернет залежності The relevance of the study is determined by the fact that the adolescent period is characterized by the complexity and importance of the development processes occurring at this age. The transition from carefree childhood to adolescence is the main meaning and specific difference of all development processes in this period: physical, moral, social, in particular, psychological, where one of the problematic aspects is the phenomenon of loneliness. The phenomenon of experiencing loneliness is characterized by ambiguity of meaning and definition. The essence of its understanding can be reduced to the following: it is a mental state of a person that reflects the experience of one's individuality, subjective impossibility or unwillingness to feel an adequate response, acceptance and recognition of oneself by other people. The experience of loneliness by teenagers is accompanied by the development of a number of personal neoplasms and can develop into a negative mental state that leaves an imprint on all feelings and experiences and can become an obstacle to personal development. Teenagers who are acutely experiencing loneliness consider themselves abandoned, forgotten, and no one needs them. They are removed from real contacts with the people around them, lose self-confidence, aggression and hostility begin to dominate them, and one of the most significant consequences is the gradual formation on their basis of Internet addiction.uk_UA
dc.titleПсихологічні особливості переживання самотності у підлітків схильних до Інтернет-залежностіuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record