Show simple item record

dc.contributor.authorАбужорой, Віолета Костянтинівна
dc.date.accessioned2024-02-12T18:41:17Z
dc.date.available2024-02-12T18:41:17Z
dc.date.issued2023-12-20
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9065
dc.description.abstractЗважаючи на необхідність оновлення українського суспільства та його духовного відродження, у контексті розвитку педагогічної науки, важливими є завдання посилення взаємозв'язку між культурою та освітою, як глобальних передумов формування особистості. Тому, необхідними виступають аспекти розвитку вокальних здібностей учнів, як засобу для самовираження та актуалізації поняття і навичок художньо-виконавської інтерпретації музичних творів у роботі з вокальним ансамблем учнів середнього шкільного віку. Теоретичний розділ роботи присвячений вивченню музичних здібностей школярів як психолого-педагогічна проблема. Детально розглянуті вокальні здібності та умови їх формування в учнів середнього шкільного віку в процесі художньо-виконавської інтерпретації музичних творів. Також окреслено специфіку організації та напрями діяльності студії вокального ансамблю школярів як форми музично-виховної роботи учителя музичного мистецтва ЗЗСО. Уявлення про можливості художньо-виконавської інтерпретації як форми музично-творчої діяльності школярів і керівника вокального ансамблю більш глибоко окреслені в другому розділі кваліфікаційної роботи. Тут розглянуто питання практичної реалізації комплексного використання традиційних та інноваційних методів формування вокальних навичок у вихованців студії вокального ансамблю. Також складено методичні рекомендації щодо комплексного використання традиційних та інноваційних методів формування вокальних навичок у вихованців студії вокального ансамблю, де більш конкретизовано сучасні напрями, методи і методики провідних вокалістів-виконавців і педагогів вокалу щодо розвитку природньої вокалізації і технічних можливостей голосу в учнів середнього шкільного віку, засобів покращення звучання їх голосу та вдосконалення навичок вокальної імпровізації. Інноваційні методи навчання є ефективним засобом розвитку вокальних здібностей вихованців студії вокального ансамблю. Вони дозволяють досягти більш високих результатів у навчанні і підвищити творчий потенціал виконавця. Для підтримки і розвитку вокальних здібностей учнів ми опиралися на використання сучасних технологій навчання. Наприклад, застосування мультимедійних засобів, віртуальних співочих студій, програм для відеоаналізу співу, впровадження інтерактивних форм навчання: використання методів групової роботи, проектної діяльності, тренінгів тощо. Це дозволило сформувати методичні рекомендації щодо комплексного впровадження навичок художньо-виконавської інтерпретації музичних творів у студії вокального ансамблю учнів середнього шкільного віку. Отже, традиційні та інноваційні методи можуть успішно використовуватися в процесі художньо-виконавської інтерпретації музичних творів. Традиційні методи допомагають учням розвинути вокальні навички та вміння необхідні для якісного виконання музичних творів. Інноваційні методи дозволяють учням розвивати творчі здібності та здатність до самостійного осмислення музичного твору.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмузичні здібності, вокальні здібності, музичні твори, художньо-виконавська інтерпретація, вокальний ансамбльuk_UA
dc.titleОсобливості художньо-виконавської інтерпретації музичних творів у роботі з вокальним ансамблем учнів середнього шкільного віку ЗЗСОuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record