Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПелепюк, Тетяна Василівна
dc.date.accessioned2024-02-12T19:09:11Z
dc.date.available2024-02-12T19:09:11Z
dc.date.issued2023-12-21
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9068
dc.description.abstractДіяльність сучасного вчителя музичного мистецтва в школі, пов’язана з інструментом і тому необхідно володіти цілим комплексом практичних умінь і навичок, включаючи читання з листа, акомпанування, тощо. У роботі подано теоретичні узагальнення та нові шляхи вирішення проблеми розвитку інтересу до вивчення майбутніми вчителями музичного мистецтва музично-тематичної добірки із використанням інноваційних технологій, що знайшло відображення у теоретико-методологічному обґрунтуванні і представленні конкретних особливостей визначеного явища, перевірці шляхом експерименту та складанні покрокової методики, розробленої від її загальної кількості. Визначено, що новітні інноваційні освітні процеси прогнозують зміну особи суб’єкта, що виявляється як за внутрішніми, так і за зовнішніми ознаками. Обґрунтовано сутність інноваційної діяльності фахівця, який виявляється у заздалегідь розробленому плануванні навчально-освітнього процесу, у розкритті змісту, завдань, мети і цілепокладанні, у конкретних технологіях інноваційного навчання мистецтва.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвчитель музичного мистецтва, музично-інструментальна підготовка, музично-тематична добірка, інноваційні технологіїuk_UA
dc.titleОсобливості використання інноваційних технологій у процесі музично-інструментальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва (на прикладі музично-тематичної добірки)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу