dc.contributor.author | Кривко, Тетяна Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-12T19:29:52Z | |
dc.date.available | 2024-02-12T19:29:52Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9073 | |
dc.description.abstract | У дипломній роботі досліджено стан розробленості в науково-педагогічній літературі та освітній практиці проблеми підготовки майбутніх вихователів роботи в інклюзивному середовищі. З’ясовано сутність основних понять наукового дослідження: «інклюзивна освіта», «готовність педагогів працювати з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзії»; «компетентність майбутнього вихователя до організації інклюзивного навчання».
Проаналізовані різні класифікації порушень розвитку дітей, з’ясовано психолого-педагогічні та фізіологічні особливості дітей з особливими потребами. Охарактеризовано класифікаційні ознаки особливих освітніх потреб дітей.
Визначено компоненти процесу формування готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний.У точнено зміст критеріїв та показників визначення рівнів підготовки майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзії.
Розроблено силабус вибіркової компоненти «Особливості організації навчально-виховного процесу в інклюзивних групах закладу дошкільної освіти», яка відображає мету, завдання, методологічні підходи, а також особливості роботи вихователя в інклюзивній групі ЗДО. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта, діти дошкільного віку, майбутній вихователь, формування готовності, освітні умови формування готовності. | uk_UA |
dc.title | Готовність майбутніх вихователів до роботи з дітьми в інклюзивних групах закладу дошкільної освіти | uk_UA |