Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКривко, Тетяна Петрівна
dc.date.accessioned2024-02-12T19:29:52Z
dc.date.available2024-02-12T19:29:52Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9073
dc.description.abstractУ дипломній роботі досліджено стан розробленості в науково-педагогічній літературі та освітній практиці проблеми підготовки майбутніх вихователів роботи в інклюзивному середовищі. З’ясовано сутність основних понять наукового дослідження: «інклюзивна освіта», «готовність педагогів працювати з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзії»; «компетентність майбутнього вихователя до організації інклюзивного навчання». Проаналізовані різні класифікації порушень розвитку дітей, з’ясовано психолого-педагогічні та фізіологічні особливості дітей з особливими потребами. Охарактеризовано класифікаційні ознаки особливих освітніх потреб дітей. Визначено компоненти процесу формування готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний.У точнено зміст критеріїв та показників визначення рівнів підготовки майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзії. Розроблено силабус вибіркової компоненти «Особливості організації навчально-виховного процесу в інклюзивних групах закладу дошкільної освіти», яка відображає мету, завдання, методологічні підходи, а також особливості роботи вихователя в інклюзивній групі ЗДО.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки і психології дошкільної та спеціальної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінклюзивна освіта, діти дошкільного віку, майбутній вихователь, формування готовності, освітні умови формування готовності.uk_UA
dc.titleГотовність майбутніх вихователів до роботи з дітьми в інклюзивних групах закладу дошкільної освітиuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу