dc.description.abstract | Гуманітаризація сучасної освіти пов’язана з посиленням культурологічної спрямованості в естетичному вихованні школярів. Музична освіта відіграє важливу роль у формуванні особистісних і духовних потреб, у розвитку емоційної сфери та творчого потенціалу дитини, величезного значення набувають питання, пов'язані з їх творчим розвитком. Саме музикування у процесі музично-інструментальної гурткової діяльності містить невичерпні можливості у даному напрямку. Такі види роботи як «підбір по слуху», «гра в ансамблі», «колективна імпровізація» формують і закріплюють в учнів різні слухові та виконавські навички, підтримують інтерес до групових занять, дають можливість залучити учнів з різним рівнем музичних здібностей і розвитку. В роботі розкриті теоретичні засади формування навичок музично-інструментального музикування здобувачів у процесі позаурочної гурткової роботи», здійснений ґрунтовний огляд науково-методичної літератури, проаналізовано наукові категорії «навички», «музичне музикування», «колективне музикування», визначено сутність досліджуваного поняття «навички музично-інструментального музикування», розглянуто склад інструментів шкільного оркестру. У досліджені проаналізовано специфіку позаурочної гурткової роботи у школі та її видів, з’ясовано відмінності музично-інструментального музикування здобувачів у початковій і основній школі, визначено педагогічні умови ефективного розвитку навичок музично-інструментального музикування у процесі позаурочної гурткової роботи. На особливу увагу заслуговують методичні засади формування навичок музично-інструментального музикування здобувачів у процесі позаурочної гурткової роботи», висвітлено компонентну структуру, запропоновані методичні рекомендації формування навичок музично-інструментального музикування ініціативи освітній процес закладів загальної середньої освіти. Запропоновано поетапну методику формування досліджуваних навичок й розроблені автором методичні рекомендації. | uk_UA |