Show simple item record

dc.contributor.authorЧопик, Анастасія Олександрівна
dc.date.accessioned2024-02-12T19:52:54Z
dc.date.available2024-02-12T19:52:54Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9083
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі обґрунтовані психолого-педагогічний умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку. Охарактеризували проблему формування ціннісного ставлення до здоров’я та здорового способу життя у сучасних дошкільнят. Визначено, що аналіз сучасних досліджень та практики навчання та виховання з проблеми формування ціннісного ставлення до здоров’я у сучасних дошкільників свідчить про низький рівень сформованості даного новоутворення, діагностується недостатня мотивація, пов’язана із збереженням власного здоров’я та прагненням до ведення здорового способу життя. Головна роль у вирішенні цієї проблеми належить освітній установі, оскільки саме в ЗДО дитина проводить більшу частину свого часу і саме школа має широке різноманіття форм, методів та засобів виховно- освітньої роботи. Встановлено, що ефективність формування ціннісного ставлення до здоров’я безпосередньо залежить від всебічного розвитку особистості того, хто навчається, від того, наскільки активна її особиста здоров’язберігаюча позиція. Багато що залежить від сім’ї, в якій здоров’я орієнтовані сімейні традиції та особистий приклад батьків вплинуть на розвиток особистості дитини. Тому необхідно прагнути до створення такого здоров’яформуючого середовища, в якому взаємодія педагогів, дітей та батьків здійснюватиметься у формі співробітництва, що сприяє формуванню ціннісного ставлення до здоров’я. Схарактеризовано взаємодію дошкільної освітньої організації з сім’єю щодо формування у дітей ціннісного ставлення до здоров’я. Встановлено, що заклад дошкільної освіти визначає нові стратегії виховання здорової дитини на основі вибудовування ефективної взаємодії з сім’ями вихованців. Сучасний педагог повинен мати професійні компетенції для організації взаємодії з батьками у питаннях формування в дітей віком ціннісного ставлення здоров’ю. Для цього педагогу необхідно володіти не лише комунікативними компетенціями, але проектними, які дозволяють розробити модель взаємодії дошкільної освітньої організації з сім’єю, яка розкриває кошти, форми та методи педагогічної освіти батьків у питаннях організації процесу формування у дітей ціннісного ставлення до здоров’я. Визначено специфіку використання здоров’язберігаючих технологій у системі розвитку дитини дошкільного віку.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки і психології дошкільної та спеціальної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectціннісне ставлення до власного здоров’я, здоров’язберігаючі технології, здоровий спосіб життя, діти старшого дошкільного віку, здоров’я, здоров’язбережуюче освітнє середовище, заклад дошкільної освіти.uk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного вікуuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record