dc.contributor.author | Глупін, Настасія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-12T20:06:01Z | |
dc.date.available | 2024-02-12T20:06:01Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9086 | |
dc.description.abstract | Представлена магістерська робота присвячена вивченню можливостей лепбука як засобу формування мовленнєвих компетентностей у дітей дошкільного віку. Лепбук, як інноваційний освітній інструмент, інтегрує в собі елементи ігрової та практичної діяльності, сприяючи розвитку мовлення, розширенню словникового запасу, покращенню здатностей до розуміння та вираження думок. Дослідження охоплює аналіз сучасних підходів до використання лепбуків у дошкільній освіті, а також розглядає практичні аспекти їхнього застосування для стимулювання мовленнєвого розвитку дітей. В роботі використано комбінацію теоретичних досліджень та практичних експериментів, які підтверджують ефективність лепбуків у розвитку мовленнєвих компетентностей. Особлива увага приділяється методикам використання лепбуків, їхній структурі та змісту, а також розвитку творчих та комунікативних здібностей дітей в процесі роботи з цими матеріалами. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | лепбук, мовленнєвий розвиток, дошкільна освіта, мовленнєві компетентності, ігрове навчання, комунікативні здібності, розвиток словникового запасу, інтерактивне навчання, педагогічні методики, зв’язне мовлення. | uk_UA |
dc.title | Лепбук як засіб формування мовленнєвих компетентностей (зв’язне мовлення) дітей дошкільного віку | uk_UA |