Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГлупін, Настасія Михайлівна
dc.date.accessioned2024-02-12T20:06:01Z
dc.date.available2024-02-12T20:06:01Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9086
dc.description.abstractПредставлена магістерська робота присвячена вивченню можливостей лепбука як засобу формування мовленнєвих компетентностей у дітей дошкільного віку. Лепбук, як інноваційний освітній інструмент, інтегрує в собі елементи ігрової та практичної діяльності, сприяючи розвитку мовлення, розширенню словникового запасу, покращенню здатностей до розуміння та вираження думок. Дослідження охоплює аналіз сучасних підходів до використання лепбуків у дошкільній освіті, а також розглядає практичні аспекти їхнього застосування для стимулювання мовленнєвого розвитку дітей. В роботі використано комбінацію теоретичних досліджень та практичних експериментів, які підтверджують ефективність лепбуків у розвитку мовленнєвих компетентностей. Особлива увага приділяється методикам використання лепбуків, їхній структурі та змісту, а також розвитку творчих та комунікативних здібностей дітей в процесі роботи з цими матеріалами.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectлепбук, мовленнєвий розвиток, дошкільна освіта, мовленнєві компетентності, ігрове навчання, комунікативні здібності, розвиток словникового запасу, інтерактивне навчання, педагогічні методики, зв’язне мовлення.uk_UA
dc.titleЛепбук як засіб формування мовленнєвих компетентностей (зв’язне мовлення) дітей дошкільного вікуuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу