Show simple item record

dc.contributor.authorДолинська, Наталія Іванівна
dc.date.accessioned2024-02-12T20:11:32Z
dc.date.available2024-02-12T20:11:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9088
dc.description.abstractДинамізм та оновлення українського дошкілля потребує істотно нової системи діяльності педагогів. Справжнє професійне становлення та розкриття потенціалу вихователя відбувається в закладі дошкільної освіти під час професійної діяльності. Саме від його особистісних якостей та професіоналізму залежить майбутнє не однієї дитини. Сучасним дітям потрібні педагоги, здатні використовувати новітні педагогічні технології, творчо трансформувати їх в освітній процес. Нові освітні процеси стимулюють інноваційний педагогічний рух. Діяльність педагога стає основним стрижнем переходу освіти до інноваційної моделі розвитку. Через швидкі зміни в освіті постійно змінюються і зростають вимоги до вихователів закладу дошкільної освіти. Процес модернізації та підвищення якості дошкільної освіти вимагає від вихователя високої професійності та особистої зрілості. На сьогодні суспільство потребує педагога творчого, компетентного, здатного до розвитку свого особистісного потенціалу в сучасній системі дошкіль- ної освіти. Професія вихователя вимагає від її представників особливого сприйняття нових тенденцій сучасного дошкільного виховання, поєднання загальнотеоретичних досягнень педагогіки і психології та власного досвіду. Впровадження нових педагогічних технологій та ефективних форм взаємодії з дитиною неможливий без внутрішнього прагнення педагогів до змін. Для того щоб відповідати вимогам своєї професії, гарантувати високу якість освітнього процесу, педагог має стати справжнім професіоналом, досягти вершин професійної майстерності. Сучасному педагогу необхідно дбати про власне вдосконалення та професійне зростання, що сприяє успішній реалізації професійної діяльності. Саме ця проблематика цікава для акмеології – науки про набуття людиною досконалості, зрілості, професіоналізму впродовж усього життя.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки і психології дошкільної та спеціальної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectАкмеологія, професійне зростання.uk_UA
dc.titleПрофесійне зростання педагога в контексті акмеологічного підходуuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record