Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРоманюк, Галина Іванівна
dc.date.accessioned2024-02-12T20:39:25Z
dc.date.available2024-02-12T20:39:25Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9101
dc.description.abstractПредставляючись іншій людині в процесі знайомства із нею, кожен налаштований на те, щоб воно продовжилося тривалим спілкуванням чи навіть діловими чи міжособистісними стосунками, що неможливо, якщо не докласти певних зусиль для власної самопрезентації. Представляючи себе іншим людям, особа зазвичай орієнтується на те, щоб бути прийнятою ними, враховуючи це у своїй самопрезентації, демонструючи бажані, оптимальні для оточення риси та особливості. Проте більшість людей не акцентують на цьому увагу, користуючись несвідомою, природною презентацією. Ті ж, для кого важливе враження, яке виникне про них в інших людей, зорієнтовані на штучно створену самопрезентацію, спрямовану на позитивне їх сприйняття значимими іншими. Зокрема, самопрезентація є важливою для вчителя та вихователя дитячої дошкільної установи, оскільки вона може містити певні особливості, залежно від того, з ким саме вихователь спілкується в процесі професійної діяльності: співробітниками, керівництвом, батьками дітей чи самими дітьми. Отже, його самопрезентація має бути досить гнучкою, залежною від ситуації спілкування та об’єктом цього процесу.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки і психології дошкільної та спеціальної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectСамопрезентація, самопрезентаційна діяльність.uk_UA
dc.titleСамопрезентаційна діяльність вихователя як засіб удосконалення його професіоналізму провідні тактики та стратегії самопрезентації у вихователівuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу