Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПузанкова, Марина Володимирівна
dc.date.accessioned2024-02-14T10:14:45Z
dc.date.available2024-02-14T10:14:45Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationПузанкова М. (2023). Instagram контент travel сторінок (теоретичний та практичний аспект). Магістерська робота. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9155
dc.description.abstractКласифікаційна робота присвячена вивченню та аналізу формування та оптимізації присутності туристичних підприємств в соціальній мережі Instagram. Робота структурована у чотири розділи, кожен із яких докладно розглядає різні аспекти використання Instagram у сфері туризму. У вступі формулюється актуальність та мета дослідження, а також визначаються завдання, які дослідник ставить перед собою у процесі аналізу та дослідження теми. У першому розділі досліджуються історія виникнення соціальної мережі Instagram, сутність цієї платформи та основні методи її функціонування. Цей розділ надає читачеві фундаментальні знання для подальших аналітичних розділів. Другий розділ фокусується на детальному аналізі контенту, який публікують сторінки, присвячені подорожам. Вивчається ведення сторіз, оцінка сторінок туристичних підприємств та інструментарій для забезпечення ефективності контенту. У третьому розділі розглядаються питання наповнення сторінок, просування туристичних підприємств у мережі та напрями удосконалення їхньої діяльності в Інтернеті. У четвертому розділі пропонуються загальні рекомендації ведення travel-сторінок, розробка контент-планів для постів і сторіз, а також розглядається питання таргетованої реклами для туристичних сторінок. Висновки роботи висвітлюють основні результати та відкриття дослідження, а спираючись на список використаних джерел та додатки, надається повний обсяг використаних ресурсів та доповнюючої інформації. Класифікаційна робота може стати корисним джерелом інформації для фахівців у галузі маркетингу, PR та управління туристичними підприємствами, які цікавляться оптимізацією їхньої присутності в Instagram для залучення уваги та збільшення клієнтської бази.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра географії та менеджменту туризмуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectInstagram, соціальна мережа, туристичні підприємства, контент, сторіс, таргетована реклама, управління Instagram-акаунтом, онлайн-присутність.uk_UA
dc.titleInstagram контент travel сторінок (теоретичний та практичний аспект).uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу