Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБізюк, Богдана Дмитрівна
dc.date.accessioned2024-02-26T21:06:13Z
dc.date.available2024-02-26T21:06:13Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9513
dc.description.abstractУ процесі магістерського дослідження автором обґрунтовано особливості формування естетичних почуттів учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва. Естетичні почуття вимагають ціннісного ставлення особистості до навколишнього світу, образотворчого мистецтва, довкілля, формують вміння естетично обирати, визначати специфіку практичної діяльності, яка відображається у результатах праці. Розкрито суть поняття «естетичні почуття» у наукових дослідженнях, проаналізовано вікові особливості прояву естетичних почуттів у молодших школярів. Проведено констатувальне дослідження стану сформованості естетичних почуттів молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. Здійснено характеристику педагогічних умов формування естетичних почуттів учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва. Визначено основні засоби, методи та прийоми формування естетичних почуттів молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. Розкрито специфіку використання нетрадиційних художніх технік і матеріалів у процесі формування естетичних почуттів учнів початкових класів, оскільки із застосуванням різних нетрадиційних художніх технік і матеріалів практична діяльність молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва буде більш емоційною та ефективною.uk_UA
dc.subjectестетичні почуття, естетичне виховання, естетичне сприймання, естетичне ставлення, урок образотворчого мистецтва, твори образотворчого мистецтва, нетрадиційні художні техніки та матеріалиuk_UA
dc.titleФормування естетичних почуттів учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтваuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу