Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБоднар, Анастасія Ігорівна
dc.date.accessioned2024-02-26T21:08:52Z
dc.date.available2024-02-26T21:08:52Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9514
dc.description.abstractМетою магістерської роботи є теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування правової культури дітей д молодшого шкільного віку в позакласній роботі. У роботі розглянуто проблеми формування правової культури, визначено сутність поняття “ правова культура молодших школярів”, аналізовано зміст позакласної роботи щодо формування правової культури молодших школярів. Було проведено емпіричне дослідження рівня сформованості правової культури дітей молодшого шкільного віку на основі Сельщанського НВК, також дослідження обізнаності батьків відносно правової культури дітей. У даному досліджені взяли участь 49 дітей, 8 батьків та 2 педагоги. Результат дослідження виявив, що лише 6% дітей володіють високим рівнем сформованості правової культури, 19%- середнім, 42%- достатнім і 33%- низьким. Також буль виявлено, що лише 3 мами з 8 зрозмовляють з дітьми про прова та обов’язки. Також було охарактерезовано такі педагогічні умови як: використання іноваційних фор і методів виховання правової культури; взаємодія батьків та педагогів; підвищення рівня професійної компетенції вчителя, щодо формування правової культури молодших школярів у позакласній роботі. Робота охоплює вступ, два розділи, висновки до кожного розділу, загальні висновки, список використаних джерел, додатки.uk_UA
dc.subjectправова культура, молодші школярі, організаційнопедагогічні умови, позакласна робота, правова свідомість, дитячі права, відповідальність.uk_UA
dc.titleФормування правової культури молодших школярів у позакласній роботіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу