Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБожовська, Зоряна Вікторівна
dc.date.accessioned2024-02-26T21:10:47Z
dc.date.available2024-02-26T21:10:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9515
dc.description.abstractУ першому розділі «Теоретичні основи формування мотивації у молодших школярів до здорового способу життя» розкрито проблему формування мотивації у молодших школярів до здорового способу життя, яка є актуальною у сучасному освітньому середовищі. Здійснений аналіз наукової літератури, спрямований на визначення основних теоретичних підходів та досліджень, пов'язаних з формуванням мотивації до здорового способу життя у молодших школярів. Розкрито особливості формування мотивації до здорового способу життя в дітей молодшого шкільного віку, враховуючи психологічні та педагогічні аспекти. Визначено критерії та показники, які дозволяють визначити рівень сформованості мотивації до здорового способу життя у молодших школярів. У другому розділі «Особливості формування в учнів початкової школи мотивації до здорового способу життя» розкрито особливості формування мотивації учнів початкової школи до здорового способу життя, зосереджуючи увагу на практичних аспектах та виховному потенціалу. Досліджено стан сформованості мотивації в учнів молодшого шкільного віку до здорового способу життя на основі проведеного емпіричного дослідження. Визначено виховний потенціал змісту соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі в контексті формування мотивації учнів до здорового способу життя.uk_UA
dc.subjectмотивація, молодші школярі, здоровий спосіб життя, формування мотивації, здоров'язбереження, розвиток мотивації, виховний потенціал, діагностика мотивації.uk_UA
dc.titleФормування мотивації молодших школярів до здорового способу життяuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу