dc.contributor.author | Гаврилюк, Олеся Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T21:12:55Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T21:12:55Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9516 | |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі досліджено проблему використання
технології випереджувального навчання на уроках математики у початковій
школі; проаналізовано теоретичні засади означеної проблеми у педагогічній
теорії та освітній практиці; обґрунтовано передумови виникнення ідеї
випереджувального навчання та розкрито сутність основних понять
досліджуваної проблеми; з’ясовано стан використання технології
випереджувального навчання в умовах реформування сучасної системи
освіти; визначено роль означеної технології у формуванні математичної
компетентності молодших школярів; описано методичні підходи до вивчення
окремих тем початкового курсу математики з використанням технології
випереджувального навчання.
Практичне значення результатів дослідження полягає в
систематизації матеріалів з досліджуваної проблеми, підборі зразків
випереджувальних завдань та опорних схем до певних тем початкового курсу
математики. Матеріали роботи можуть бути використанні вчителями
початкових класів в процесі проведення уроків математики в школі І ступеня,
викладачами закладів вищої освіти при читанні лекцій та проведенні
семінарських занять з методики навчання математичної освітньої галузі. | uk_UA |
dc.subject | технологія навчання, випереджувальне навчання, математична компетентність, початковий курс математики, урок математики, структура уроку, випереджувальне завдання, опорна схема (схема-опора), коментоване управління процесом навчання, перспективна підготовка | uk_UA |
dc.title | Використання технології випереджувального навчання на уроках математики у початковій школі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |