Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГаврилюк, Олеся Степанівна
dc.date.accessioned2024-02-26T21:12:55Z
dc.date.available2024-02-26T21:12:55Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9516
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено проблему використання технології випереджувального навчання на уроках математики у початковій школі; проаналізовано теоретичні засади означеної проблеми у педагогічній теорії та освітній практиці; обґрунтовано передумови виникнення ідеї випереджувального навчання та розкрито сутність основних понять досліджуваної проблеми; з’ясовано стан використання технології випереджувального навчання в умовах реформування сучасної системи освіти; визначено роль означеної технології у формуванні математичної компетентності молодших школярів; описано методичні підходи до вивчення окремих тем початкового курсу математики з використанням технології випереджувального навчання. Практичне значення результатів дослідження полягає в систематизації матеріалів з досліджуваної проблеми, підборі зразків випереджувальних завдань та опорних схем до певних тем початкового курсу математики. Матеріали роботи можуть бути використанні вчителями початкових класів в процесі проведення уроків математики в школі І ступеня, викладачами закладів вищої освіти при читанні лекцій та проведенні семінарських занять з методики навчання математичної освітньої галузі.uk_UA
dc.subjectтехнологія навчання, випереджувальне навчання, математична компетентність, початковий курс математики, урок математики, структура уроку, випереджувальне завдання, опорна схема (схема-опора), коментоване управління процесом навчання, перспективна підготовкаuk_UA
dc.titleВикористання технології випереджувального навчання на уроках математики у початковій школіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу