dc.contributor.author | Дідик, Валентина Георгіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T21:22:48Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T21:22:48Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9521 | |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена актуальній проблемі адже сучасний світ
переживає перехід до інформаційного суспільства, де комп’ютерна
грамотність та інформаційні технології стають необхідними навичками для
успішного навчання в суспільстві. Особливо молодші школярі потребують
відповідних навичок у цій галузі. Доведено, що рефлексія, яка здатна до
критичного самоаналізу та самооцінки, є важливою компетенцією, яка
сприяє поточному самовдосконаленню та навчанню протягом життя. Вона
розвивається на ранніх етапах навчання та є критично важливою для успіху в
подальшому.
Визначено рефлексивні уміння, які сприяють активному та
самостійному навчанню, а також розвивають критичне мислення та
аналітичні здібності молодших школярів. Охарактеризовано провідні
рефлексивні уміння молодших школярів у навчальній діяльності на
уроках інформатики.
Автор досліджує та обґрунтовує дидактичні умови, що сприяють
формуванню рефлексивних умінь у молодших школярів на уроках
інформатики. В роботі описано методичний інструментарій формування
рефлексивних умінь молодших школярів на уроках інформатики. Результати
дослідження можуть бути корисними для вчителів інформатики та педагогів
Нової української школи, спрямовані на підвищення якості навчання та
розвиток рефлексивних умінь у молодших школярів. | uk_UA |
dc.subject | рефлексія, рефлексивні уміння, орієнтувальні основи дії, самоаналіз, самоконтроль, самооцінка, самокорекція | uk_UA |
dc.title | Дидактичні умови формування рефлексивних умінь молодших школярів на уроках інформатики | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |