Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДідик, Валентина Георгіївна
dc.date.accessioned2024-02-26T21:22:48Z
dc.date.available2024-02-26T21:22:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9521
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена актуальній проблемі адже сучасний світ переживає перехід до інформаційного суспільства, де комп’ютерна грамотність та інформаційні технології стають необхідними навичками для успішного навчання в суспільстві. Особливо молодші школярі потребують відповідних навичок у цій галузі. Доведено, що рефлексія, яка здатна до критичного самоаналізу та самооцінки, є важливою компетенцією, яка сприяє поточному самовдосконаленню та навчанню протягом життя. Вона розвивається на ранніх етапах навчання та є критично важливою для успіху в подальшому. Визначено рефлексивні уміння, які сприяють активному та самостійному навчанню, а також розвивають критичне мислення та аналітичні здібності молодших школярів. Охарактеризовано провідні рефлексивні уміння молодших школярів у навчальній діяльності на уроках інформатики. Автор досліджує та обґрунтовує дидактичні умови, що сприяють формуванню рефлексивних умінь у молодших школярів на уроках інформатики. В роботі описано методичний інструментарій формування рефлексивних умінь молодших школярів на уроках інформатики. Результати дослідження можуть бути корисними для вчителів інформатики та педагогів Нової української школи, спрямовані на підвищення якості навчання та розвиток рефлексивних умінь у молодших школярів.uk_UA
dc.subjectрефлексія, рефлексивні уміння, орієнтувальні основи дії, самоаналіз, самоконтроль, самооцінка, самокорекціяuk_UA
dc.titleДидактичні умови формування рефлексивних умінь молодших школярів на уроках інформатикиuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу