Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКорбу, Ірина Аркадіївна
dc.date.accessioned2024-02-26T21:33:48Z
dc.date.available2024-02-26T21:33:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9527
dc.description.abstractДослідження присвячено проблемі організації навчання молодших школярів на уроках інформатики, з використанням засобів Інтернетсередовища. Автором визначені теоретичні аспекти організації роботи молодших школярів у комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі а саме уточнено сутність, зміст та характеристику таких понять «середовище», «навчальне середовище», «Інтернет-середовище». Акцент роботи здійснено на визначених перевагах та викликах, які забезпечують впровадження цифрових технологій у процесі навчання молодших школярів. Досліджено можливості застосування інтерактивних онлайн-ресурсів та віртуальних інструментів для сприяння розвитку цифрової грамотності та творчих навичок молодших школярів. Аналізується вплив використання Інтернету на формування навичок роботи з інформацією, а також роль батьків та вчителів у створенні ефективного освітнього середовища. Робота висвітлює практичні рекомендації та стратегії для вчителів, спрямовані на оптимізацію процесу навчання інформатики для молодших школярів з використанням Інтернет-ресурсів. Це дослідження спрямоване на підвищення ефективності педагогічного процесу та покращення підготовки молодших школярів до викликів сучасного інформаційного суспільства.uk_UA
dc.subjectсередовище, комп’ютерне середовище, Інтернетсередовище, освітні навчальні платформи, віртуальне середовище.uk_UA
dc.titleОрганізація роботи молодших школярів на уроках інформатики засобами Інтернет-середовищаuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу