Show simple item record

dc.contributor.authorЛакуста, Олена Василівна
dc.date.accessioned2024-02-26T21:35:41Z
dc.date.available2024-02-26T21:35:41Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9528
dc.description.abstractПід час реформування початкової школи особливо важливою є проблема взаємодії та спільної діяльності всіх учасників освітнього процесу. Це вимагає визначення, наукового розроблення та апробації ефективних методів майстерності взаємодії між вчителем і учнями. Під час співпраці відбувається переосмислення ролей педагога та учнів, надаючи їм рівноправний статус. Ідея співпраці, діалогу та партнерства у взаємовідносинах суб’єктів навчальної діяльності стала однією з ключових у педагогіці останніх років. У даному науковому дослідженні розкрито актуальну проблему педагогічного спілкування у взаємодії вчителя з учнями початкової школи, предметом дослідження якої є використання стилів педагогічного спілкування у взаєминах «вчитель-учень». За мету дослідження обрано проблему теоретичного аналізу дидактичних умов педагогічної взаємодії вчителя та учнів у процесі використання стилів педагогічного спілкування та дослідження дидактичних умов їх впровадження в практику початкової школи. Дослідження дозволило зробити висновки щодо найбільшої ефективності демократичного стилю спілкування у взаємодії «вчитель-учень» у початковій школіuk_UA
dc.subjectспілкування, педагогічне спілкування, стилі педагогічного спілкування, комунікація, комунікативні здібності, взаємодія, педагогічна взаємодія, взаємодія «вчитель-учень».uk_UA
dc.titleВикористання стилів педагогічного спілкування у взаємодії «вчитель-учень» в початковій школіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record