dc.description.abstract | У роботі обґрунтовано актуальність цілісного дослідження окресленої
науково-методичної проблеми, зумовленої потребами вдосконалення
мовленнєвої компетентності молодших школярів засобами BYOD технологій,
оскільки широкого поширення на сучасному етапі набуває цифровізація
освітнього процесу. Доведено, що використання вчителем на уроках
української мови BYOD технологій забезпечить підвищення мотивації до
навчання молодших школярів, створить сприятливі умови для формування
його комунікативної компетентності. Відповідно її метою визначено
теоретичне обґрунтування, розроблення та реалізація на уроках української
мови системи завдань/засобів з використанням BYOD технологій. Дібрано
адекватні меті методи наукового пошуку (теоретичні, емпіричні), що
забезпечили виконання поставлених завдань. Зміст роботи структуровано
згідно з логікою дослідження, інтерпретацію одержаних результатів здійснено
покомпонентно відповідно до його мети і завдань.
На основі опрацювання наукової та навчально-методичної літератури
розкрито теоретико-методичні засади та з’ясовано особливості BYOD
технології як оновленого засобу у формуванні мовленнєвої компетентності
молодших школярів.
Запропоновано систему мовних вправ, творчих завдань з використанням
Інтернет мережі, різних девайсів для здобуття інформації та вмілому її
використанні. Результати дослідження мають практичне значення. | uk_UA |