Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМелещук, Інна Сергіївна
dc.date.accessioned2024-02-26T21:55:46Z
dc.date.available2024-02-26T21:55:46Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9530
dc.description.abstractУ роботі обґрунтовано актуальність цілісного дослідження окресленої науково-методичної проблеми, зумовленої потребами вдосконалення мовленнєвої компетентності молодших школярів засобами BYOD технологій, оскільки широкого поширення на сучасному етапі набуває цифровізація освітнього процесу. Доведено, що використання вчителем на уроках української мови BYOD технологій забезпечить підвищення мотивації до навчання молодших школярів, створить сприятливі умови для формування його комунікативної компетентності. Відповідно її метою визначено теоретичне обґрунтування, розроблення та реалізація на уроках української мови системи завдань/засобів з використанням BYOD технологій. Дібрано адекватні меті методи наукового пошуку (теоретичні, емпіричні), що забезпечили виконання поставлених завдань. Зміст роботи структуровано згідно з логікою дослідження, інтерпретацію одержаних результатів здійснено покомпонентно відповідно до його мети і завдань. На основі опрацювання наукової та навчально-методичної літератури розкрито теоретико-методичні засади та з’ясовано особливості BYOD технології як оновленого засобу у формуванні мовленнєвої компетентності молодших школярів. Запропоновано систему мовних вправ, творчих завдань з використанням Інтернет мережі, різних девайсів для здобуття інформації та вмілому її використанні. Результати дослідження мають практичне значення.uk_UA
dc.subjectМовлення, компетентність, BYOD технології, мобільні технології, молодші школяріuk_UA
dc.titleФормування мовленнєвої компетентності учнів початкових класів засобами BYOD технологійuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу