dc.contributor.author | Маркевич, Віталіна Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T22:09:07Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T22:09:07Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9536 | |
dc.description.abstract | У ході магістерського дослідження, на основі тлумачення ключових
дефініцій, розкривається сутнісна характеристика педагогіки партнерства у
розрізі вітчизняних наукових розвідок. В рамках опрацювання нормативного
підґрунтя, здійснюється його аналіз, з метою розкриття особливостей
впровадження педагогіки партнерства в інклюзивному освітньому
середовищі. Проведення аналізу функціональних обов'язків педагога та
асистента вчителя демонструє їх чіткість і конкретність, переконує в
забезпеченні ефективної співпраці педагогів.
Автором досліджується стан впровадження педагогіки партнерства в
інклюзивному освітньому середовищі. Для дослідження стану впровадження
педагогіки партнерства в інклюзивному освітньому середовищі визначаються
критерії (мотиваційно-вольовий, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний), а
також показники готовності педагога і асистента вчителя до партнерської
взаємодії в інклюзивному освітньому просторі.
Виокремлені магістранткою особливості педагогіки партнерства вчителя
та асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовищі послугують
цінним теоретико-практичним доробком. | uk_UA |
dc.subject | педагогіка партнерства, педагогічна взаємодія, інклюзивне освітнє середовище, педагогічні технології, технології спільного викладання педагога і асистента вчителя | uk_UA |
dc.title | Педагогіка партнерства вчителя та асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовищі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |