Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМаркевич, Віталіна Степанівна
dc.date.accessioned2024-02-26T22:09:07Z
dc.date.available2024-02-26T22:09:07Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9536
dc.description.abstractУ ході магістерського дослідження, на основі тлумачення ключових дефініцій, розкривається сутнісна характеристика педагогіки партнерства у розрізі вітчизняних наукових розвідок. В рамках опрацювання нормативного підґрунтя, здійснюється його аналіз, з метою розкриття особливостей впровадження педагогіки партнерства в інклюзивному освітньому середовищі. Проведення аналізу функціональних обов'язків педагога та асистента вчителя демонструє їх чіткість і конкретність, переконує в забезпеченні ефективної співпраці педагогів. Автором досліджується стан впровадження педагогіки партнерства в інклюзивному освітньому середовищі. Для дослідження стану впровадження педагогіки партнерства в інклюзивному освітньому середовищі визначаються критерії (мотиваційно-вольовий, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний), а також показники готовності педагога і асистента вчителя до партнерської взаємодії в інклюзивному освітньому просторі. Виокремлені магістранткою особливості педагогіки партнерства вчителя та асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовищі послугують цінним теоретико-практичним доробком.uk_UA
dc.subjectпедагогіка партнерства, педагогічна взаємодія, інклюзивне освітнє середовище, педагогічні технології, технології спільного викладання педагога і асистента вчителяuk_UA
dc.titleПедагогіка партнерства вчителя та асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовищіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу