dc.contributor.author | Машина, Діана Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T22:15:07Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T22:15:07Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9539 | |
dc.description.abstract | Авторкою магістерського дослідження, за допомогою загальнонаукових та
спеціальних методів діагностики, у двох розділах рукопису системно і логічно
розкрито актуальну та важливу потребу формування суб’єктивної зацікавленості
в молодших школярів до перегляду мультфільмів про інклюзивність.
У першому розділі авторкою здійснено аналіз процесу стимулювання
суб’єктивної зацікавленості в молодших школярів у вітчизняних та зарубіжних
джерелах. Опрацьовано та визначено спектр дефініцій; розкрито етапи процесу
стимулювання суб’єктивної зацікавленості, чинники, від яких залежить
ефективність окресленого процесу. Досліджено значення мультиплікації як
засобу формування особистості молодшого школяра, її впливу на сфери
емоційного розвитку, креативності, соціальної адаптації, критичного
мислення, самодисципліни та наполегливості та їх показники.
Другий розділ магістерського дослідження окреслив концептуальнометодичні основи стимулювання суб’єктивної зацікавленості в молодших
школярів до перегляду мультфільмів про інклюзивність в освітньому процесі.
Виявлено стан, особливості, групи методів щодо застосування мультфільмів
про інклюзивність в освітньому процесі. Обґрунтовано та проаналізовано
авторську методичну систему роботи та розроблено методичні рекомендації
стимулювання суб’єктивної зацікавленості в молодших школярів до перегляду
мультфільмів про інклюзивність. | uk_UA |
dc.subject | стимул, стимулювання, суб’єкт, цікавість, мультфільм, дослідження про інклюзивність в освіті, мультфільм про інклюзивність, стимулювання суб'єктивної зацікавленості молодших школярів. | uk_UA |
dc.title | Формування суб’єктивної зацікавленості в молодших школярів до перегляду мультфільмів про інклюзивність | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |