Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМашина, Діана Сергіївна
dc.date.accessioned2024-02-26T22:15:07Z
dc.date.available2024-02-26T22:15:07Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9539
dc.description.abstractАвторкою магістерського дослідження, за допомогою загальнонаукових та спеціальних методів діагностики, у двох розділах рукопису системно і логічно розкрито актуальну та важливу потребу формування суб’єктивної зацікавленості в молодших школярів до перегляду мультфільмів про інклюзивність. У першому розділі авторкою здійснено аналіз процесу стимулювання суб’єктивної зацікавленості в молодших школярів у вітчизняних та зарубіжних джерелах. Опрацьовано та визначено спектр дефініцій; розкрито етапи процесу стимулювання суб’єктивної зацікавленості, чинники, від яких залежить ефективність окресленого процесу. Досліджено значення мультиплікації як засобу формування особистості молодшого школяра, її впливу на сфери емоційного розвитку, креативності, соціальної адаптації, критичного мислення, самодисципліни та наполегливості та їх показники. Другий розділ магістерського дослідження окреслив концептуальнометодичні основи стимулювання суб’єктивної зацікавленості в молодших школярів до перегляду мультфільмів про інклюзивність в освітньому процесі. Виявлено стан, особливості, групи методів щодо застосування мультфільмів про інклюзивність в освітньому процесі. Обґрунтовано та проаналізовано авторську методичну систему роботи та розроблено методичні рекомендації стимулювання суб’єктивної зацікавленості в молодших школярів до перегляду мультфільмів про інклюзивність.uk_UA
dc.subjectстимул, стимулювання, суб’єкт, цікавість, мультфільм, дослідження про інклюзивність в освіті, мультфільм про інклюзивність, стимулювання суб'єктивної зацікавленості молодших школярів.uk_UA
dc.titleФормування суб’єктивної зацікавленості в молодших школярів до перегляду мультфільмів про інклюзивністьuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу