dc.contributor.author | Антонюк, Христина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T18:17:30Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T18:17:30Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9557 | |
dc.description.abstract | У першому розділі «Теоретичні основи іорганізації
здоров’язберігаючого навчально-виховного процесу» розкрито проблему
іздоров’язберігаючого навчально-виховного процесу як психологопедагогічна, іщо є досі актуальною у сучасному освітньому ісередовищі.
Здійснений аналіз нормативних документів та розкрито іроль вчителя
початкових класів в організації здоров’язберігаючого інавчально-виховного
процесу. Визначено завдання, які повинні івирішувати вчителі в освітніх
установах та фактори, іщо впливають на здоров’я учнів.
У другому ірозділі «Особливості діяльності вчителя з організації
здоров’язберігаючого інавчально-виховного процесу в умовах Нової
української ішколи» досліджено стан організації здоров’язберігаючого
навчально-виховного іпроцесу сучасної початкової школи. Визначено
використання технологій ів освітньому процесі та взаємодію учасників
освітнього іпроцесу з метою здоров’язбереження молодших школярів.
Розкрито істворення відповідного середовища в умовах Нової української
ішколи. | uk_UA |
dc.subject | технології, здоров'язбереження, Нова українська ішкола, навчально-виховний процес, констатувальне дослідження, експеримент, імолодші школярі, культура здоров’я | uk_UA |
dc.title | Особливості діяльності вчителя початкових класів з організації здоровязберігаючого навчально-виховного процесу | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |