Показати скорочений опис матеріалу
Особливості діяльності вчителя початкових класів з організації здоровязберігаючого навчально-виховного процесу
dc.contributor.author | Антонюк, Христина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T18:17:30Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T18:17:30Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9557 | |
dc.description.abstract | У першому розділі «Теоретичні основи іорганізації здоров’язберігаючого навчально-виховного процесу» розкрито проблему іздоров’язберігаючого навчально-виховного процесу як психологопедагогічна, іщо є досі актуальною у сучасному освітньому ісередовищі. Здійснений аналіз нормативних документів та розкрито іроль вчителя початкових класів в організації здоров’язберігаючого інавчально-виховного процесу. Визначено завдання, які повинні івирішувати вчителі в освітніх установах та фактори, іщо впливають на здоров’я учнів. У другому ірозділі «Особливості діяльності вчителя з організації здоров’язберігаючого інавчально-виховного процесу в умовах Нової української ішколи» досліджено стан організації здоров’язберігаючого навчально-виховного іпроцесу сучасної початкової школи. Визначено використання технологій ів освітньому процесі та взаємодію учасників освітнього іпроцесу з метою здоров’язбереження молодших школярів. Розкрито істворення відповідного середовища в умовах Нової української ішколи. | uk_UA |
dc.subject | технології, здоров'язбереження, Нова українська ішкола, навчально-виховний процес, констатувальне дослідження, експеримент, імолодші школярі, культура здоров’я | uk_UA |
dc.title | Особливості діяльності вчителя початкових класів з організації здоровязберігаючого навчально-виховного процесу | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету