Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorАнтонюк, Христина Олександрівна
dc.date.accessioned2024-02-27T18:17:30Z
dc.date.available2024-02-27T18:17:30Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9557
dc.description.abstractУ першому розділі «Теоретичні основи іорганізації здоров’язберігаючого навчально-виховного процесу» розкрито проблему іздоров’язберігаючого навчально-виховного процесу як психологопедагогічна, іщо є досі актуальною у сучасному освітньому ісередовищі. Здійснений аналіз нормативних документів та розкрито іроль вчителя початкових класів в організації здоров’язберігаючого інавчально-виховного процесу. Визначено завдання, які повинні івирішувати вчителі в освітніх установах та фактори, іщо впливають на здоров’я учнів. У другому ірозділі «Особливості діяльності вчителя з організації здоров’язберігаючого інавчально-виховного процесу в умовах Нової української ішколи» досліджено стан організації здоров’язберігаючого навчально-виховного іпроцесу сучасної початкової школи. Визначено використання технологій ів освітньому процесі та взаємодію учасників освітнього іпроцесу з метою здоров’язбереження молодших школярів. Розкрито істворення відповідного середовища в умовах Нової української ішколи.uk_UA
dc.subjectтехнології, здоров'язбереження, Нова українська ішкола, навчально-виховний процес, констатувальне дослідження, експеримент, імолодші школярі, культура здоров’яuk_UA
dc.titleОсобливості діяльності вчителя початкових класів з організації здоровязберігаючого навчально-виховного процесуuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу