Показати скорочений опис матеріалу
Педагогічний потенціал сучасних посібників для позакласного читання молодших школярів
dc.contributor.author | Карп`юк, Наталія Романівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T18:20:28Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T18:20:28Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9558 | |
dc.description.abstract | У науковому дослідженні порушується актуальна проблема педагогічного потенціалу сучасних посібників для позакласного читання, адже сьогодні особливо актуальною постає проблема самостійного читання молодших школярів, формування їх читацького інтересу, особливо ж, визначення педагогічного потенціалу сучасних посібників для роботи з дитячою книжкою та потреба реорганізації позакласного читання в початкових класах. Проблема комплектування посібників у галузі початкової освіти активно досліджувалась з кінця ХХ століття та продовжує розглядатися в ХХІ столітті як із дидактичного, так і методичного аспектів. За останні роки наукові розвідки про формування школярів-читачів у процесі роботи з дитячою книжкою знайшли своє відображення в наукових працях вітчизняних вченихпедагогів О. Савченко, В. Скрипченко, В. Неділька, Т. Бугайко та інших. За мету дослідження обрано проблему дослідження педагогічного потенціалу сучасних посібників для роботи з дитячою книжкою в початковій школі. Дослідження дозволило зробити висновки щодо підвищення навчальних можливостей молодших школярів завдяки змістовому наповненню та реалізації потужного потенціалу навчального посібника для позакласного читання учнів початкових класів. | uk_UA |
dc.subject | книжка, підручник, навчальний посібник, позакласне читання, посібник для позакласного читання, потенціал, педагогічний потенціал, робота з дитячою книжкою | uk_UA |
dc.title | Педагогічний потенціал сучасних посібників для позакласного читання молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету