Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКарп`юк, Наталія Романівна
dc.date.accessioned2024-02-27T18:20:28Z
dc.date.available2024-02-27T18:20:28Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9558
dc.description.abstractУ науковому дослідженні порушується актуальна проблема педагогічного потенціалу сучасних посібників для позакласного читання, адже сьогодні особливо актуальною постає проблема самостійного читання молодших школярів, формування їх читацького інтересу, особливо ж, визначення педагогічного потенціалу сучасних посібників для роботи з дитячою книжкою та потреба реорганізації позакласного читання в початкових класах. Проблема комплектування посібників у галузі початкової освіти активно досліджувалась з кінця ХХ століття та продовжує розглядатися в ХХІ столітті як із дидактичного, так і методичного аспектів. За останні роки наукові розвідки про формування школярів-читачів у процесі роботи з дитячою книжкою знайшли своє відображення в наукових працях вітчизняних вченихпедагогів О. Савченко, В. Скрипченко, В. Неділька, Т. Бугайко та інших. За мету дослідження обрано проблему дослідження педагогічного потенціалу сучасних посібників для роботи з дитячою книжкою в початковій школі. Дослідження дозволило зробити висновки щодо підвищення навчальних можливостей молодших школярів завдяки змістовому наповненню та реалізації потужного потенціалу навчального посібника для позакласного читання учнів початкових класів.uk_UA
dc.subjectкнижка, підручник, навчальний посібник, позакласне читання, посібник для позакласного читання, потенціал, педагогічний потенціал, робота з дитячою книжкоюuk_UA
dc.titleПедагогічний потенціал сучасних посібників для позакласного читання молодших школярівuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу