Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТуліка, Любов Василівна
dc.contributor.authorТуліка, Любов Василівна
dc.date.accessioned2024-02-27T18:38:01Z
dc.date.available2024-02-27T18:38:01Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9568
dc.description.abstractТема дослідження ставить перед собою завдання розкрити важливі аспекти впливу сучасних змін у системі освіти на психологічний та соціальний розвиток дітей у початковій школі. Дослідження спрямоване на визначення та розробку практичних стратегій, сприятливих для формування психосоціальної компетентності учнів. У рамках дослідження висвітлюються основні аспекти дослідження, включаючи психологічне благополуччя учнів, розвиток їхніх соціальних навичок та стимулювання активного фізичного способу життя. Акцент робиться на аналізі та впровадженні практичних ініціатив, спрямованих на підтримку адаптації дітей до нових умов навчання та на створенні сприятливого психосоціального середовища у школі. Висновки дослідження варто використовувати для розробки освітніх програм, які сприяють інтегрованому розвитку особистості молодших школярів, ураховуючи їхні психосоціальні потреби та специфіку сучасного навчального середовища. Анотація вказує на практичне значення дослідження у контексті формування здорової, емоційно стійкої та соціально компетентної молодшої школярської аудиторії в умовах сучасної української освітиuk_UA
dc.subjectНова українська школа, молодші школярі, психосоціальна компонента здоров'я, емоційний розвиток.uk_UA
dc.titleФормування психосоціальної компоненти здоров'я молодших школярів в умовах Нової української школиuk_UA
dc.title.alternativeФормування психосоціальної компоненти здоров'я молодших школярів в умовах Нової української школиuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу