dc.contributor.author | Фрунзе, Марія-Карина Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T18:40:38Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T18:40:38Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9569 | |
dc.description.abstract | В кваліфікаційній роботі вказується на актуальності та значимості
проблеми виховання культури поведінки молодших школярів в позаурочній
діяльності на сучасному етапі розвитку освіти в Україні та майбутнього
держави в цілому.
Аналізуються науково-педагогічні джерела стосовно питань
виховання культури поведінки молодших школярів. Розкривається сутність
дефініції виховання культури поведінки в позаурочній діяльності.
Акцентується увага на значенні позаурочної діяльності у вихованні культури
поведінки молодших школярів.
З’ясовується, за допомогою констатувального дослідження, рівень
виховання культури поведінки молодших школярів. На основі отриманих
результатів недостатнього рівня вихованя культури поведінки, визначається
необхідність обґрунтування організаційно-педагогічних умов забезпечення
виховання культури поведінки дітей молодшого шкільного віку через
реалізацію оптимальних методів, форм, підвищення професійної
компетентності вчителів та залучення батьків до позаурочної діяльності на
основах партнерської взаємодії, з метою успішного виховання культури
поведінки молодших школярів. | uk_UA |
dc.subject | культура, поведінка, культура поведінки, професійна компетентність, форми, методи, всеобуч батьків | uk_UA |
dc.title | Виховання культури поведінки молодших школярів у позаурочній діяльності | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |