Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФрунзе, Марія-Карина Миколаївна
dc.date.accessioned2024-02-27T18:40:38Z
dc.date.available2024-02-27T18:40:38Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9569
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі вказується на актуальності та значимості проблеми виховання культури поведінки молодших школярів в позаурочній діяльності на сучасному етапі розвитку освіти в Україні та майбутнього держави в цілому. Аналізуються науково-педагогічні джерела стосовно питань виховання культури поведінки молодших школярів. Розкривається сутність дефініції виховання культури поведінки в позаурочній діяльності. Акцентується увага на значенні позаурочної діяльності у вихованні культури поведінки молодших школярів. З’ясовується, за допомогою констатувального дослідження, рівень виховання культури поведінки молодших школярів. На основі отриманих результатів недостатнього рівня вихованя культури поведінки, визначається необхідність обґрунтування організаційно-педагогічних умов забезпечення виховання культури поведінки дітей молодшого шкільного віку через реалізацію оптимальних методів, форм, підвищення професійної компетентності вчителів та залучення батьків до позаурочної діяльності на основах партнерської взаємодії, з метою успішного виховання культури поведінки молодших школярів.uk_UA
dc.subjectкультура, поведінка, культура поведінки, професійна компетентність, форми, методи, всеобуч батьківuk_UA
dc.titleВиховання культури поведінки молодших школярів у позаурочній діяльностіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу