Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВойнорович, Катерина-Валерія Дмитрівна
dc.date.accessioned2024-02-27T19:02:22Z
dc.date.available2024-02-27T19:02:22Z
dc.date.issued2023-06-14
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9571
dc.description.abstractВ нашому сучасному суспільстві швидко набувають поширення досить нові та ефективні форми соціальної регуляції, які сприяють формуванню нових поглядів та інтересів. Однією з ефективних форм є реклама, яка здатна впливати на визначення ієрархій культурних і соціальних цінностей всіх членів соціуму. Комунікація в житті кожної людини значною мірою пов’язана з мас-медіа, зокрема з рекламою, яка останнім часом стає невід’ємним елементом суспільного життя у сучасного світі, висувається в ряд найважливіших видів комунікації. Першочерговою метою реклами є створення умов для усвідомлення покупцем рекламного звернення, для здійснення ним покупки та забезпечення сталого процесу купівлі, а не одноразового. Саме реклама – є єдиним елементом маркетингу, що починається з намагання зрозуміти споживача, його запитів та потреб. Рекламу використовують як спеціальну форму для комунікацій та спрямовують до спонукання людей до певної поведінки, яка підпорядкована цілям маркетингу. Рекламний текст являється об’єктом для дослідження досить багатьох вітчизняних та зарубіжних мовознавців. Психологічну ефективність реклами вивчали С. Кара-Мурза, Н. Бутенко, Ю, Б. Обритько, Миронов та інші. Повний опис її концептуально-стилістичних особливостей викладено в працях М. Антонової, Н. Романовської та Ю. Пирогової. Прагмалінгвістичний аспект рекламних текстів описано в роботах І. Біляк, Л. Антонової, В, Зірки та ін. Основою комунікації являється реципієнт, це той, хто сприймає інформацію (тобто рекламне звернення). Виробник вдається до різноманітних засобів впливу на потенційних покупців в рекламі, більш ефективнішим серед них це мовний маніпулятивний вплив. Мета дослідження - визначення, які саме мовні засоби несуть маніпулятивний характер та як вони можуть сприяти реалізації прагматичної настанови рекламних текстів. Реалізація поставленої мети включає в себе розв’язання наступних завдань: – з’ясування специфіки поняття «маніпуляція»; – виявлення мовних засобів для увиразнення рекламних текстів, які несуть в собі маніпулятивний характер; • дослідження ролі оцінки при створенні комунікативного ефекту впливу; • з’ясування специфічних ознак стилістичних та морфологічних засобів у рекламних текстах; • розробка рекомендацій, які будуть допомагати розпізнанню маніпулятивного впливу в рекламі та протистояти йому. Об’єктом дослідження є рекламний текст, який є специфічною формою для впливу на споживача. Предметом наукової праці - мовні засоби маніпулятивного впливу. Матеріалом дослідження є телевізійна комерційна реклама за 2019–2021 рік та рекламні листівки.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра психологіїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseriesбакалаврські роботи;educ2023_14б
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectманіпуляціяuk_UA
dc.subjectманіпулятивні засобиuk_UA
dc.subjectспонукальна функціяuk_UA
dc.subjectрекламний текстuk_UA
dc.titleМаніпулятивні засоби в рекламному контекстіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу