Show simple item record

dc.contributor.authorЧабанюк, Богдана Петрівна
dc.date.accessioned2024-02-27T19:36:00Z
dc.date.available2024-02-27T19:36:00Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9576
dc.description.abstractРобота присвячена емоційному інтелекту, як невід’ємній складовій розвитку особистості. Останнім часом у наукових дослідженнях спостерігається зростання уваги до духовних цінностей українського фольклору, які впливають на розвиток емоційної сфери дитини, сприяють особистісно-орієнтованому підходу в навчанні й вихованні. Усна народна творчість українців має потужний емоційний заряд, закладена у ній комунікативна спрямованість, виражена експресивність обумовлюють використання її засобів у процесі психолого-педагогічного впливу на дитину для збагачення емоційної сфери, розвитку мовленнєвої активності та емоційного інтелекту. Тож мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні розвитку емоційного інтелекту молодших школярів засобами українського фольклору. У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз наукових, методичних праць з проблеми дослідження; акцентовано сучасний підхід до вивчення та визначення феномену емоційного інтелекту; розглянуто структурні компоненти емоційного інтелекту та чинники його розвитку в молодших школярів, зроблено акцент на важливості поєднання емоційного й інтелектуального аспектів; обгрунтувано роль усної народної творчості українців в розвитку емоційного інтелекту молодших школярів; запропонувати методичні поради для вчителя з розвитку емоційного інтелекту молодших школярів засобами українського фольклору.uk_UA
dc.subjectмолодші школярі, емоційний інтелект, емоційний розвиток, емоційна сфера, сприйняття, емпатія, український фольклор.uk_UA
dc.titleРозвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами українського фольклоруuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record