dc.contributor.author | Чабанюк, Богдана Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T19:36:00Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T19:36:00Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9576 | |
dc.description.abstract | Робота присвячена емоційному інтелекту, як невід’ємній складовій
розвитку особистості. Останнім часом у наукових дослідженнях
спостерігається зростання уваги до духовних цінностей українського
фольклору, які впливають на розвиток емоційної сфери дитини, сприяють
особистісно-орієнтованому підходу в навчанні й вихованні. Усна народна
творчість українців має потужний емоційний заряд, закладена у ній
комунікативна спрямованість, виражена експресивність обумовлюють
використання її засобів у процесі психолого-педагогічного впливу на дитину
для збагачення емоційної сфери, розвитку мовленнєвої активності та
емоційного інтелекту. Тож мета дослідження полягає у теоретичному
обґрунтуванні розвитку емоційного інтелекту молодших школярів засобами
українського фольклору.
У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз наукових, методичних праць
з проблеми дослідження; акцентовано сучасний підхід до вивчення та
визначення феномену емоційного інтелекту; розглянуто структурні
компоненти емоційного інтелекту та чинники його розвитку в молодших
школярів, зроблено акцент на важливості поєднання емоційного й
інтелектуального аспектів; обгрунтувано роль усної народної творчості
українців в розвитку емоційного інтелекту молодших школярів;
запропонувати методичні поради для вчителя з розвитку емоційного
інтелекту молодших школярів засобами українського фольклору. | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі, емоційний інтелект, емоційний розвиток, емоційна сфера, сприйняття, емпатія, український фольклор. | uk_UA |
dc.title | Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами українського фольклору | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |